fbpx

Müügitingimused

Müügitingimused

Veebipoe www.taptap.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Tapshop (registrikood: 14365952), asukohaga Rotermanni 2, 10111 Tallinn .

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes (€) ning sisaldavad käibemaksu. Kõikide alkoholi ja mitte alkoholi sisaldavate toodete hinnas sisaldub panditasu 0.10€ ühiku kohta. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes (€), mille saab tasuda pangalingi kaudu (pangalinke pakub Maksekeskus AS).

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kõiki alkoholi sisaldavaid tooteid müüakse vaid täisealistele klientidele, alkohoolsete toodete ostja kinnitab, et on vähemalt täisealine ning kohustub tellimuse kättesaamisel tõendama oma vanust ID-kaardiga. Kauba tagastamisel müüjale põhjusel, et ostja ei suuda tõendada oma vanust kauba kättesaamisel, minetab ostja õiguse kättetoimetamise tasu tagastamiseks.

Kohaletoimetamine

Kõiki alkoholi ja mitte alkoholi sisaldavaid tooteid tarnitakse vaid Eesti riigisiselt.

Kliendi valikus on järgnevad kohaletoimetamise viisid :

1) Tarne Itella Smartpost pakiautomaati. Smartposti pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Pakki on võimalik kätte saada aegadel mil kaubanduskeskus on avatud. Paki saabudes teavitatakse klienti SMS-i teel, mis sisaldab paki kättesaamiseks vajalikku uksekoodi. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

2) Tarne kullerteenusega otse koju kätte. Saadetis toimetatakse sihtkohta järgneva 1-3 tööpäeva jooksul.

Klienti teavitatakse kauba saabumisest SMS´i teel 24h ette. Tarnet teostab AV Transport OÜ.

3) Tulen kaubale ise järgi. Kaubale ise järgi tulemine Taptap õllepoodi on võimalik aadressil Rotermanni 2, 10111 Tallinn. Kaubale saab järgi tulla tellimusele järgneval päeval Taptap lahtiolekuaegadel. Lahtiolekuajad leiad aadressilt: www.taptap.ee.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. 

Maksimaalne tarneaeg tellimustele on 7 tööpäeva alatest tellimuse esitamisest.

Smartposti pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Pakki on võimalik kätte saada aegadel mil kaubanduskeskus on avatud. Paki saabudes teavitatakse klienti SMS-i teel, mis sisaldab paki kättesaamiseks vajalikku uksekoodi. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

Eesti saartele tellimuste kohaletoimetamisel lisandub tavapärasele tarneajale 2 lisa tööpäeva.

Kõiki alkoholi sisaldavaid tooteid müüakse vaid täisealistele klientidele, alkohoolsete toodete ostja kinnitab, et on vähemalt täisealine ning kohustub tellimuse kättesaamisel tõendama oma vanust ID-kaardiga.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Tulenevalt võlaõigusseadusest, ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kui toode on avatud.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@taptap.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@taptap.ee või helistada telefonil: +372 5303 9553

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi,

telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Isikuandmete vastutav töötleja on Tapshop OÜ, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@taptap või helistada telefonil: +372 5303 9553

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Privaatsustingimused | Müügitingimused